Inovační akademie > Design Thinking: úspěšné inovace v HR
23. 9. – 24. 9. 2021 (čtvrtek a pátek) |
|
9:00 – 15:00 | |
5 900 Kč bez DPH (SK: 236 € bez DPH) |
|
max. 12 osob | |
Online (změna vzhledem ke Covid situaci) |
|
český / slovenský jazyk | |
Registrovat |
Jak můžeme upravit proces náboru zaměstnanců, aby byl atraktivní a odpovídal aktuálním potřebám vaší firmy i kandidátů?
Víte, jak nejlépe upravit náborový proces nových zaměstnanců do vaší firmy, aby byl ideální pro vaše kandidáty i pro vaši firmu? Na trhu práce i ve firmách dochází ke změnám – uchazeči a zaměstnanci jsou z různých generací (Z, X, Y), hojně se využívají online komunikační nástroje, velká část zaměstnanců pracuje z domova a je kladen velký důraz na spokojenost a angažovanost zaměstnanců, ale i na jejich efektivitu. Objevují se nové technologie, postupy i komunikační kanály, potřeby uchazečů se mění, stejně jako potřeby lidí uvnitř firmy, a proto je potřeba na tyto všechny změny správně reagovat. Náborový proces navíc dokáže pozitivně i negativně ovlivnit vnímání brandu firmy na trhu práce.
až 90 %
kandidátů změní vnímání firmy na základě zkušenosti v průběhu výběrového řízení.
60 %
kandidátů zažilo špatnou zkušenost s náborovým procesem.
72 %
kandidátů se o své negativní zkušenosti podělí na sítích, což může ohrozit brand firmy.
Proto jsme připravili edukační interaktivní workshop na téma “Nábor”, během kterého si osvojíte v praxi kreativní a strukturovanou inovační metodu Design Thinking na praktickém HR příkladu. Vyzkoušíte si, jak správně definovat cíle inovačního procesu, jak zjišťovat a definovat potřeby vaší cílové skupiny, jak generovat nápady, na základě, kterých následně postavíte řešení, které bude postavené na skutečných potřebách a frustracích zaměstnanců a zároveň na potřebách a cílech zaměstnavatele. Získané znalosti a praktické zkušenosti, stejně jako výsledek workshopu budete moct následně aplikovat i u vás ve firmě. Osvojíte si nejen proces, ale i praktické nástroje, které snadno integrujete do své i celofiremní pracovní rutiny.
Workshop je rozložen do dvou dnů, kdy v každém z dní si projdeme část procesu. Začínáme již 23. 9. a 24. 9. budeme pokračovat.
Proč Design Thinking v HR
Design Thinking metoda staví zaměstnance (zákazníky HR produktů) do centra inovačního procesu, znamená změnu v přístupu k řešení HR výzev, aby výsledkem byla nejlepší zaměstnanecká zkušenost (Employee Experience). Mění formu komunikace a spolupráce s důrazem na diverzitu, angažovanost zaměstnanců a tím i přístup k inovacím. Design Thinking se stane klíčem ke zlepšení firemní kultury, díky níž se firma stane úspěšnou v tvorbě inovativních a konkurenceschopných produktů a služeb pro své zákazníky. Stanovit si cíle a dosáhnout jich bude pro firmu mnohem jednodušší. Staňte se proto ambasadory Design Thinkingu ve vaší firmě a začněte změnou v HR.
Podle Gartner je Design Thinkingu základním soft skillem manažerů, protože rozvíjí jejich leadership v 8 oblastech: empatie, systémové myšlení, zpětná vazba a neustálé vylepšování, zvídavost, spolupráce a facilitace, zákaznická orientace, coaching a change management.
Více o využití Design Thinkingu v HR a Leadershipu se dozvíte v následujících článcích (anglicky):
Pro koho je workshop určen
I když jde o HR téma, workshop je určen nejen pro odborníky z řad HR, ale i pro kohokoliv, kdo se chce seznámit s metodou Design Thinkingu. Jedním z principů Design Thinkingu je diverzita inovačního týmu, takže kdokoliv se zájmem o inovace je vítán a jeho pohled bude přínosem pro výsledné řešení. Znalosti z workshopu lze aplikovat jak na HR témata, tak na témata směrem k zákazníkům.
Co se s námi naučíte a získáte
Proč s námi
Nejsme jen školitelé, ale máme dlouholeté praktické zkušenosti. Máme za sebou desítky inovačních projektů z oblasti HR, produktové i procesní inovace. Vyškolili jsme stovky zaměstnanců v korporacích a start-upech. Vedle toho své znalosti a zkušenosti předáváme studentům na Vysoké škole ekonomické v předmětu “Inovace v HR managementu”, na kterém s námi spolupracují přední české firmy (Alza, ČSOB, E.ON, innogy, KB, Sazka atd.).
Dárek pro každého účastníka
Každý z účastníků dostane od nás několik dárků:
Pokud byste potřebovali další informace, či byste měli zájem připravit podobné školení pro váš tým, neváhejte nás kontaktovat na telefonním čísle +420 603 400 586.
Edukační workshop je určen pro maximálně 16 účastníků, kteří budou pracovat v týmech. Po celou dobu budou s týmy zkušení školitelé a facilitátoři. Během workshopu tak vznikne několik řešení problému, díky čemuž si můžete odnést mnoho inspirace.
Workshop proběhne v online prostředí: Teams, MURAL (nástroj pro kreativní týmovou spolupráci)
Aby bylo osvojení si nových znalostí a hledání řešení maximálně efektivní, proběhne workshop ve dvou dnech. Každý den začneme v 9 hodin a skončíme v 15 hodin.
1. DEN (23. 9.)
2. DEN (24. 9.)
Kurz vedou po celou dobu zkušení lektoři, kteří nasbírali své dlouholeté zkušenosti s vedením inovativních projektů a školení nejen v prostředí mezinárodní korporace, ale i při mentoringu start-upů v oblasti vývoje produktů (product developement) a při výuce studentů na Vysoké škole ekonomické v Praze, kde vedou již šestý semestr předmět “Inovace v HR managementu” na katedře personalistiky. Na výzvách pro studenty spolupracují s předními českými společnostmi (např. Alza, Benu, ČSOB, E.ON, innogy, KB, Makro, Sazka)
Tomáš má více jak 15leté zkušenosti s vývojem inovativních produktů, které denně používají statisíce lidí. Aby byly tyto produkty úspěšné z pohledu zákazníka i firmy, kombinuje inovativní metody jako je Design Thinking nebo Human Centred Design spolu s businessovými pohledy, strategií a cíli firmy. Ve své praxi v korporaci úzce spolupracoval s HR oddělením na změně firemní kultury, aby byla inovativní, motivující a uchopitelná pro zaměstnance. Věnuje se také školením Design Thinkingu ve firmách a zároveň své zkušenosti předává studentům Vysoké školy ekonomické v Praze (VŠE). Přednáší o zkušenostech s inovacemi na mezinárodních konferencích. Inovace, stejně jako práce s lidmi ho baví. Rád běhá a baví ho i DTP a grafika.
Vývoj produktů a služeb v telco a petrochemickém průmyslu se zaměřením na zákaznickou zkušenost rozšířila po letech zkušeností v mezinárodních společnostech o rozvoj lidských schopností a znalostí. Neustále zvědavá, hledá novou perspektivu v průzkumech a rozhovorech se zákazníky a motivuje ostatní, aby se uměli vžít do kůže spotřebitele a aby tak tvořily úspěšné inovační produkty. Podporuje kreativní myšlení a pomáhá připravovat hmatatelné prototypy určené k testování a sbírání zákaznické zpětné vazby. Pomáhá měnit firemní kulturu a HR procesy, aby se zvyšovala spokojenost a angažovanost zaměstnanců, a také posouvá tyto vědomosti mladé generaci budoucích HR manažerů na Vysoké škole Ekonomické – katedře Personalistiky. Koučování a hledání řešení s klienty jí nabíjí energií. Miluje cestování, poznávání nových lidí a testování nových chutí.
Zúčastnil jsem se školení Design Thinkingu společně s celým mým týmem. Byly to dva dny plné fantastických postřehů a pohledů. Zaměřili jsme se na potřeby zákazníků místo, abychom se jen snažili vyřešit problém z našeho pohledu. A díky tomu jsme pochopili základní principy Design Thinkingu na praktickém příkladu. Tomáš a Veronika byli vynikajícími průvodci na naší cestě pochopit skutečné potřeby našich zákazníků. Toto je „must-have“ školení pro každého.
— Zděněk I., KB pojišťovna
Veronika a Tomáš tvoří sehraný tým. A výhodou je i to, že si prožili “korporátní” etapu pracovního života, takže jsme si rychle porozuměli. Připravili pro můj tým firemních bankéřů tři skvělé on-line workshopy – dobře připravené, dobře vedené, svižné, zábavné. Výborná práce, děkuji, a za celý firemácký tým vzkazuji, že se těšíme na ideálně osobní setkání.
— Jan P., Česká spořitelna
Skvěle zpracovaný kurz, který naučil, co měl, a navíc jsme si látku vyzkoušeli v praxi na reálných případech.
Oba cvičící byli ochotní a vedli kurz inovativním a poutavým způsobem.
Líbilo se mi, že vše probíhalo formou intenzivnějších workshopů než běžných pravidelných týdenních hodin – více jsme toho stihli, více jsme se tak soustředili a i mě práce takto více bavila. Extrémně oceňuji odbornost vyučujících a jejich schopnost teorii vysvětlit zřetelně a jasně a na praktických příkladech. Obsah předmětu je velmi zajímavý a rozhodně změnil mé vnímání a náhledy na problémy a různé situace a jejich řešení. Překlopení do praxe je v tomto předmětu díky praktické výuce neuvěřitelně snadné a přirozené!
— Studenti kurzu Inovace v HR managementu na katedře personalistiky na VŠE v Praze
Spokojenost našich zákazníků je pro nás nejdůležitější. Proto se, prosím, seznamte s našimi obchodními podmínkami, abychom předešli zbytečným nedorozuměním.
Způsob platby
Na naše akce (školení, workshopy aj.) se přihlásíte odesláním registrace přes registračního formuláře, který je vždy součástí stránky Vámi zvolené akce. Případně se můžete přihlásit telefonicky na telefonním čísle uvedeném v registrační formuláři. Po registraci Vám zašleme zálohovou fakturu a místo pro Vás rezervujeme. Platba by měla být připsána na náš účet do termínu zahájení akce. V opačném případě Vám nemůžeme zaručit místo vzhledem k velkému zájmu.
Slevy
Každý kurz má uvedeno, zda je možné získat slevu a za jakých podmínek. Slevy nelze kombinovat, ale bude vždy aplikována ta nejvýhodnější. V případě individuálních požadavků (např. v případě účasti pěti a více účastníků z vaší firmy, nebo zájmu o více kurzu pro jednoho účastníka) nás neváhejte kontaktovat.
Storno podmínky
V okamžiku, kdy obdržíme platbu za účast na náš účet, máte místo garantované. Pokud byste se však z nějakého důvodu nemohli nakonec akce zúčastnit, je možné svoji účast zrušit za následujících podmínek:
V případě nedostatečného počtu zájemců nebo z důvodů “vyšší moc” si vyhrazujeme právo akci zrušit. V takovém případě Vám vrátíme 100% ze zaplacené částky.
Záruka spokojenosti
Pokud budete s průběhem akce nebo s kvalitou obsahu, či kvalitou lektora hrubě nespokojeni, kontaktujte nás a my Vám vrátíme 100% ze zaplacené částky.
© Copyright 2020 - Eggztra Innovations
GraphArt, spol. s r.o.